torsdag 31. mai 2012

Lettelse

Det er med stor lettelse jeg kan skrive noen ord her i dag. Med minimale smerter etter operasjonen i går er jeg relativt oppegående, litt sliten men ellers bra. Mannen har fått dele rom med meg og fikk være på oppvåkningen de timene jeg lå der i går.

Anestesilegen hadde fått gode instruksjoner og god innføring i hvordan det er på det lungemessige hos meg slik at de hadde gjort et supert forarbeid. Det resulterte i at jeg ikke hadde et eneste anfall mens jeg var under. De hadde sanert OP sånn at de skulle være sikker på at det ikke var noe der som kunne trigge og tok meg først sånn at de var sikre på at det ikke var kontaminasjon. Selve inngrepet var gjort på noen få timer, jeg har ingen eggstokk foruten en liten stump som var veldig infiltrert i blæren og sånn, men han lot den stå for å redde blæren, videre har tarmene og alt annet blitt sanert og jeg kan gå en smertefri tid i møte. Det å slippe smerter i buken som jeg har gått med i over 20 år skal bli en lettelse. Legen som i går mente at jeg minst skulle sees an til lørdag lar meg reise hjem i morgen, det skal bli deilig det!

Prolastin i morgen etter utskriving herfra og så hjem til rekonvalens. Bella som har nytt dagene sammen med våre gode venner som også har broren hennes skal komme hjem på lørdag. Du og du så godt det blir å se hundebarnet igjen gitt, underlig hvor knyttet jeg er til det lille svarte krøllete dyret mitt.



The best way to predict the future is to invent it
-Alan Kay-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar