søndag 25. desember 2011

Gode resultater

Det er nå nesten to uker siden nedtrapping av theofyllinet startet, allerede første uken kjente jeg jo litt bedring og at forgiftningen var på hell. De nevrologiske vanskene jeg har hatt var heldigvis ikke permanente. Det er jo litt av det at denne medisinen kan gi permanente skader som en del av forgiftningen. Jeg kan lykkelig melde at jeg klarer å regne mer og mer i hodet, jeg løser kryssord nesten som før, humøret er tilbake og mest av alt jeg har ikke store indre muskelspasmer eller kramper, til og med de vonde hjertekrampene er nesten helt borte. Det er så deilig å kjenne at det er litt som virker her jeg sitter og inhalerer medisin tidlig en første juledags morgen. Jeg er så takknemlig for at professoren gjenkjente forgiftingen og fikk gjort noe med den, for jeg har virkelig ikke lyst til at det skal være medisinene som tar knekken på meg. At lungene eller noen av de andre organene gjør det har jeg jo forsont meg med, men jeg akter ikke at medisinen som får meg til å puste skal være det som sender meg i kne da har jeg heller mer host, hark og pip!

Grief can take care of itself, but to get the full value of joy
you must have somebody to divide it with
-Mark Twain-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar